"Великолепният век: Кьосем" е най-гледаната програма през юли
Наскоро излезе традиционната класация ТОП 50 на най-гледаните телевизионни програми в България! По данни на независимата пийпълметрична
агенция ГАРБ през изминалия месец юли БТВ окупира цели 48 места, а конкурентната НоваТВ - едва 2 ("Темата на Нова" на 37 място и филмът "3 дни да убиеш" на 47 място).
Най-гледаната телевизионна програма и най-гледаният сериал за месец юли в България е новият исторически "Великолепният век: Кьосем" (Muhtesem Yuzyil: Kosem)! С епизодите си, които се излъчват всяка делнична вечер между 20.00 и 21.30 часа, поредицата с участието на Берен Саат и Екин Коч в главните роли 11.9% рейтинг и 40.9% пазарен дял или иначе казано - средно около 816 000 зрители пред екраните. Интересът към "Великолепният век: Кьосем" във възрастовата група между 18 и 49 години е значително по-малък. Там сериалът заема 4 място със 7% рейтинг, 31.8% дял и около 209 000 зрители.
Вечният турски полицейски хит "Опасни улици" (Arka Sokaklar) се класира на девето място с 9.2% рейтинг, 41.3% пазарен дял и приблизително 631 000 зрители пред екраните.
Криминалната поредица "Веществени доказателства: Рим" е на 14 позиция с 8.8% рейтинг, 41% пазарен дял и средно около 600 500 зрители.
Руската комедия "Кухня" е на 22 място с 6.7% рейтинг, 27.4% дял и средно 458 900 зрители.
Медицинската драма "Клиника край езерото" е на 26 място с 6.5% рейтинг, 37.6% дял и 448 900 зрители.
Теленовелата "Италинската булка" е на 45 позиция с 5.6% рейтинг, 33.8% дял и средно около 380 900 зрители пред екраните.
ЕТО Я И ПЪЛНАТА КЛАСАЦИЯ ТОП 50:
Топ 50 програми за юли 2017 | |||||||||
GARB / All4+ | |||||||||
Source: GARB | All 4+ | ||||||||
Канал | Име на програмата | Начален час | Ден на излъчване | Бр. издания | Рейтинг | Бр. зрители '000 | Дял | ||
1 | BTV | Великолепният век: Кьосем | 19:56 - 20:01 | -MTWTF- | 21 | 11,9 | 816,3 | 40,9 | |
2 | BTV | Моята голяма гръцка свалка | 19:59 - 19:59 | S------ | 1 | 11,8 | 809,5 | 38,6 | |
3 | BTV | Новинарски блок | 18:55 - 18:57 | SMTWTFS | 31 | 11,7 | 802,3 | 47,3 | |
4 | BTV | Шпионски свалки | 19:58 - 19:58 | S------ | 1 | 11,1 | 762,5 | 33,5 | |
5 | BTV | Кралица на красотата | 21:28 - 21:28 | -M----- | 1 | 10,9 | 745 | 36,8 | |
6 | BTV | bTV Репортерите | 19:24 - 19:26 | S-----S | 10 | 10,4 | 710,5 | 43,3 | |
7 | BTV | Лице в лице | 17:24 - 17:31 | -MTWTF- | 20 | 9,7 | 663,7 | 48,4 | |
8 | BTV | Шоуто на Слави | 22:28 - 22:33 | -MTWTF- | 15 | 9,4 | 644,3 | 35,0 | |
9 | BTV | Опасни улици | 17:26 - 18:05 | -MTWTF- | 21 | 9,2 | 631 | 41,3 | |
10 | BTV | Истински лъжи | 19:58 - 19:58 | S------ | 1 | 9,1 | 623,5 | 32,2 | |
11 | BTV | Папараци | 21:57 - 22:08 | S------ | 4 | 9,0 | 618,8 | 30,5 | |
12 | BTV | Новинарски блок | 16:58 - 16:59 | -MTWTF- | 21 | 8,8 | 605,7 | 46,6 | |
13 | BTV | Спорт Тото | 17:49 - 17:55 | SM-WTF- | 22 | 8,8 | 601,1 | 41,0 | |
14 | BTV | Веществени доказателства Рим | 21:21 - 21:28 | -MTWTF- | 20 | 8,8 | 600,5 | 29,0 | |
15 | BTV | Силна Година | 19:57 - 19:57 | S------ | 1 | 8,4 | 574,3 | 28,6 | |
16 | BTV | Ромео трябва да умре | 19:59 - 19:59 | ------S | 1 | 8,4 | 573,3 | 32,9 | |
17 | BTV | 120 минути | 16:59 - 18:05 | S------ | 10 | 8,3 | 565,8 | 34,8 | |
18 | BTV | Мордекай | 20:00 - 20:00 | S------ | 1 | 7,9 | 543,7 | 27,8 | |
19 | BTV | Победителят | 13:06 - 13:06 | S------ | 1 | 7,3 | 499,5 | 33,6 | |
20 | BTV | Парола:Риба меч | 19:59 - 19:59 | ------S | 1 | 7,2 | 496,5 | 28,2 | |
21 | BTV | Бандата на Оушън | 19:59 - 19:59 | ------S | 1 | 7,1 | 487,3 | 26,7 | |
22 | BTV | Кухня | 22:22 - 22:58 | -MTWTF- | 12 | 6,7 | 458,9 | 27,4 | |
23 | BTV | Принцесите на родеото | 13:03 - 13:03 | S------ | 1 | 6,6 | 455,2 | 33,4 | |
24 | BTV | Ондин | 13:02 - 13:02 | ------S | 1 | 6,6 | 454,3 | 31,3 | |
25 | BTV | Новинарски блок | 11:58 - 11:59 | SMTWTFS | 31 | 6,6 | 452,7 | 44,0 | |
26 | BTV | Клиника край езерото | 15:58 - 16:00 | -MTWTF- | 21 | 6,5 | 448,9 | 37,6 | |
27 | BTV | Топ Гън | 16:51 - 16:51 | ------S | 1 | 6,4 | 439 | 29,2 | |
28 | BTV | Бандата на Оушън 2 | 20:00 - 20:00 | ------S | 1 | 6,4 | 438,5 | 27,1 | |
29 | BTV | Новинарски блок | 23:28 - 23:32 | -MTWTF- | 21 | 6,3 | 431,2 | 34,3 | |
30 | BTV | Кукумявки | 13:07 - 13:07 | S------ | 1 | 6,3 | 428,8 | 33,7 | |
31 | BTV | Бандата на Оушън 3 | 19:57 - 19:57 | ------S | 1 | 6,2 | 425,6 | 25,2 | |
32 | BTV | Защитна стена | 22:19 - 22:19 | ------S | 1 | 6,2 | 424 | 30,5 | |
33 | BTV | Дънстън сам в хотела | 13:07 - 13:07 | ------S | 1 | 6,2 | 421,9 | 35,1 | |
34 | BTV | Домашен арест | 12:30 - 12:36 | S-----S | 10 | 6,1 | 416,2 | 33,6 | |
35 | BTV | Флика 3 | 13:06 - 13:06 | S------ | 1 | 5,9 | 408 | 33,7 | |
36 | BTV | А Ла Минут | 14:45 - 14:54 | S-----S | 4 | 5,9 | 404,6 | 30,7 | |
37 | NOVA TV | Темата на Нова | 19:20 - 19:26 | S------ | 5 | 5,9 | 402,5 | 22,3 | |
38 | BTV | Рио | 15:12 - 15:12 | S------ | 1 | 5,8 | 399,2 | 27,3 | |
39 | BTV | Търси се | 10:57 - 10:58 | S------ | 4 | 5,8 | 398,8 | 34,3 | |
40 | BTV | Турбо | 15:14 - 15:14 | S------ | 1 | 5,8 | 397,2 | 29,8 | |
41 | BTV | Тайната на горските пазители | 15:01 - 15:01 | ------S | 1 | 5,7 | 391,4 | 25,9 | |
42 | BTV | Лятото на Дакота | 13:10 - 13:10 | S------ | 1 | 5,7 | 388,8 | 28,4 | |
43 | BTV | Текст и музика | 16:50 - 16:50 | ------S | 1 | 5,6 | 384 | 30,2 | |
44 | BTV | Шоуто на Слави | 12:29 - 12:39 | -MTWTF- | 21 | 5,6 | 383,5 | 38,4 | |
45 | BTV | Италианската булка | 15:00 - 15:03 | -MTWTF- | 21 | 5,6 | 380,9 | 33,8 | |
46 | BTV | Тази сутрин | 06:59 - 07:00 | -MTWTF- | 21 | 5,5 | 378,6 | 45,7 | |
47 | NOVA TV | 3 дни да убиеш | 19:57 - 19:57 | S------ | 1 | 5,3 | 365,9 | 18,1 | |
48 | BTV | Ранго | 14:54 - 14:54 | S------ | 1 | 5,3 | 363,5 | 23,4 | |
49 | BTV | Сватбен лиценз | 17:07 - 17:07 | ------S | 1 | 5,3 | 361 | 27,5 | |
50 | BTV | Непознатите | 10:59 - 10:59 | S------ | 1 | 5,3 | 360,4 | 36,2 |
31 коментара:
Къде са „Моят живот”, „Прости ми”??? Наистина ли българският народ гледа такива ГЛУПОСТИ? :0
Нормално е да се гледа всичко по бтв, тъй като е най-гледаната телевизия. "ГРАДСКО МОМИЧЕ" за съжаление липсва, а за "Моят живот" е абсурд да влезе в Топ 50, все пак е по нишов канал, не по национален.
Сериала "Кьосем" е доста интересен.Не съм очаквал , че ще ми хареса , но ето че се случи.Не разбирам защо някой хора се изказват негативно и ръсат обиди за сериала.На който не му харесва да смени канала!!! Нормално е да е на първо място , уникален филм!!!
На мен пък не ми харесва и не искам да гледам тотален провал! Аз гледам само Нова и Диема. БТВ отдавна ме загубиха.Точка.
В Турция може да е провал , но в всички страни в който е излъчен е ХИТ!!!
Гледай си българските помии , дето има само секс и нищо друго!!! Мислят че са интересни но само се излагат!
Хяхяхя :Д София ден и нощ и Откраднат живот по-добри ли са от Кьосем?? Бе я се скрий! :Д
Не гледам „София-ден и нощ”, нито „Откраднат живот”, а „Прости ми” и „Моят живот” и да, те са на светлинни години пред „Кьосем”, както показа и рейтингът им в Турция. А показателен е единствено той, тъй като само в Турция ВСИЧКИ турски сериали вървят едновременно и голямата конкуренция е това, което ги прави СРАВНИМИ един с друг.В другите страни, както и в нашата, се излъчват 1-2-3 турски сериала и хората гледат, каквото има. Натресоха им Кьосем, гледат го, НО НЕ ЗАЩОТО Е МНОГО ДОБЪР, А ЗАЩОТО НЯМА ДРУГО! При нас не само няма конкуренция, няма дори алтернатива-така много ясно, че всичко може да бъде пробутано за хит, така и баба знае!
Ами гледай си бозата "Прости ми" с над 1000 епизода и не плювай. Рейтингът не показва качеството на даден сериал, смешен/на си, ако мислиш по толкова елементарен начин. Качеството е важно в даден сериал. "Кьосем" е много добър и става все по-добър. Пука ми на мен, че турците не го харесали, те пък си му направиха 60 епизода и точка. "Моят живот" и аз го гледам и е добър, но "Кьосем" е нещо много по-различно от обикновените турски сълзливи драми, а и да го сравняваш с "Прости ми" е нелепо.
Всеки, който има избор, не би го харесал, не само турците. И далеч по-нелепо е да преценяваш сериал по броя епизоди. Именно това, че е задържал вниманието на зрителите 1000 епизода, при това без известни лица, прави „Прости ми” уникален. „Кьосем” защо не направи 1000 епизода, а и тези 60 ги направи НАСИЛА и с буквален шантаж на телевизиите с железните договори. Хайде, моля ви се, за какво си говорим?!...
Не е по броя на епизодите, а по броя на интригите в "Прости ми". Всеки, който има избор? По твоята логика БТВ може да ни натрапат и най-големия хит от Турция, който по съдържание не струва, това не значи, че хората нямат избор, и може да не го предпочетат. Типичен пример е "Времето лети", който въпреки че е толкова голям хит в Турция, в България бе махнат от праймтайма. Как да не преценя сериала по броя епизоди, като наброи ли толкова, вече е ясно, че няма какво да измислят, а се повтарят. Щом си фен на дългите сапунки, гледай си ги, аз предпочитам вечерните турски сериали с по 1 епизод на седмица, отколкото безкрайните дневни бози. "Кьосем" вече няма да струва, ако направи 1000 епизода. И прави разлика между дневен и вечерен сериал, просто е нелепо да ги сравняваш по съдържание. Какво пък сега намеси договорите? Казах ти, в Турция може да е бил най-големият провал и да не са го харесали, това не значи, че не струва. Цял свят го гледа и го харесва, а се сещаш, че телевизиите купуват по няколко сериала в пакет и излъчват, нерентабилно е да закупуват цялата турска продукция и да излъчват всички на брой сериали, които в Турция показват. По цял свят си има провалени турски сериали, и хитове. Хората имат избор, не говори наизуст. Турция е фактор колкото да се задържи даден сериал на екран, не по качество. Вече целия свят оценява, а Кьосем е хит навсякъде.
До 11 коментар: А така кажи му го.Напълно съм съгласен!
Само да вметна, че до голяма степен успехът на "Кьосем" по света се дължи на успеха на истинския хит и негов предшественик "Великолепният век". ;) И колкото и да омаловажавате успеха на даден сериал в Турция, то той е от най-голямо значение и е решаващ дали въобще ще види бял свят в чужбина. "Кьосем" е наистина голямо изключение. Неговото продължаване толкова дълго в действителност се дължи на железния договор на продуцентите му. По принцип не си падам по сериали, които разчитат на успех заради своя предшественик (ако имат такъв) и най-вече такива, в които участват и се сменят постоянно големи звезди, за да се привлече някакъв интерес. При "Кьосем" и двете формули не сработиха, но това така или иначе нямаше значение. На когото му харесва - да гледа. Може да е добър, но начинът и схемата, с която се задържа в ефир в Турция толкова дълго, лично мен ме отврати. Най-малкото не беше честно спрямо други не по-малко добри сериали, които, уви, нямаха силни продуценти зад гърба си и приключиха без време заради ниските си рейтинги. Нека поне аршинът да е един.
Забрави да напишеш "Леки и успешни дни". ;) :D
Добре като "Великолепният век" е бил хит в Турция защо никоя бг телевизия не искаше да го излъчи? От ТВ7 се решиха и ето че и в България се превърна в хит! Мисълта ми е че дора и да го няма предшественика на "Кьосем" пак щеше да е хит у нас.Всичко е изпипано перфектно а актьорите са повече от уникални в ролите си.Истината е че се правите на патриоти и затова сте толкова негативно настроени!
Един съвет от мене админе , като не харесваш този сериал , не публикувай нищо свързано с него в блога си.Това е от мен повече не ми се водят безмислени дискусии.
Тодоре, ти да не би в Есра Дерманджиолу да се влюбИ, та така ревностно заотстоява Кесемчето? 😁
Напълно подкрепям Тодор. Кьосем си е истински хит- интересен е със супер актьори.Въобще не ме вълнува турския рейтинг.Толкова стойностни сериали прецакаха със странните си вкусове!А " Прости ми' е жалък.Точно за необразованата дневна публика в Турция.
Тодор, не ми се влиза в конфликт отново с теб. Фактът, че превеждам турски сериали и пиша турски сериали показва, че се правя на патриот ли? Преди да говориш глупости, се замисли в кой блог и под коя статия коментираш. Ако "Кьосем" не беше продължение на "Великолепният век" и ако не се изредиха да участват всички най-големи звезди, се обзалагам, че нямаше да постигне и 1/10 от успеха, който постигна по света. Толкова от мен! Спести си съветите, защото са не на място.
Напълно подкрепям админа! Да не забравяме, че Кьосем имаше нисък рейтинг не само сред „необразованата дневна публика", но и във „вечерната” група на интелигентните зрители (AB) и то именно защото турската аудитория е обективна и не се влияе от Берен и Гюргюл, нито от истинския ВВ, а дава шанс на сериалите, разчитащи на оригинален нов интригуващ сюжет, с нови и непознати лица, които се оказват неподозирано добри актьори. Пример е Моят живот. И именно на турската аудитория и нейния обективен вкус, отворен към новото различното, дължим динамиката, заради която подемът на турските сериали не стихва, и бъдете сигурни, той не се дължи на актьорите и актрисите, лежащи на стари ларви, нито на сериалите с куха фабула, разчитащи на физиономиите им или на това, че имитират предишен сериал, който е бил хитов. Този тип сериали вече не се котират в Турция, нужно е нещо повече, ще видите как и по света лека полека ще отстъпват на новите хитове, с новите лица, с новите наистина завладяващи истории. „С Русия в сърцето” май нямаше и по света особен успех, въпреки че ни убеждаваха, че бил хит, та нали участва Кивооо, не е възможно, да, но в Сърбия беше свален от ефир, факт. Сега ще ми се сърдите-Берен ви е любимка от оно време, значи „Кьосем” трябва да е добър, „простите” турци трябва нещо да са се объркали, не знаят ли че това е Берен, дължат й рейтинг, докато тя стане на 90, независимо в какво участва?! Да, ама не, сега се сърдите, но сами ще видите:the only thing constant is change!
Хора, какво сте заплювали "Кьосем" не мога да разбера? Разбрахме, че не ви харесва, едни и същи обикалят и плюват сериала, само защото е исторически и бил 1:1 с първия Век. Не съм гледал първия "Век", но "Кьосем" толкова ме впечатли, че ще го направя. Какво е това предубеждение, че като го задържали насилствено в Турция, не струвал. Или че като участвали големи звезди, хората им писнало да ги гледат. Осъзнайте се, че се предлага в България нещо по-различно от типичните сълзливи сапунки, от които писва вече. Богато момче и бедно момиче и обратното, йетер. Като не ви харесва "Кьосем", защо следите публикациите за него и продължавате да изписвате едни и същи мнения без факти, говорейки наизуст. 1-2 пъти напишете, че не ви допада, добре, няма нужда по 100 пъти да изписва 1 човек едно и също нещо. А колкото до админа, то си проличава по написаното, че не го следи и не му е фен, ако погледнете коментарите за Пойраз Карайел, Ашк Йениден, Кара Пара Аск, ще разберете. Бъдете обективни поне един път, сериалът се харесва в България и има висок рейтинг за месец юли. Миналите летни сериали се задържаха кратко време в праймтайма, освен "Кварталът на богатите" и сега "Кьосем", които отчитат високи рейтинги, въпреки летните месеци, в които са пуснати. БТВ махна цели 3 сериала предишните години заради ниска аудитория. Може да се купува заради Берен, заради първия Век, но и самият сюжет си струва, постоянно държи в напрежение, постоянно изненадващи обрати, които няма как да предвидиш. Шапка свалям на Берен Саат, Нургюл Йешилчай и Хюлия Авшар за ролите, които изиграха в този сериал, за пореден път доказаха, че са актриси с талант. И не лежат на стари лаври, както спомена човекът по-горе. Тук ролите им нямат нищо общо с предишните им сериали и образи, надгражат се постоянно и доказват що е професионализъм.
Точно така е!А да видите какво прави Нургюл във втори сезон.Показва ни истинска владетелка,както тя си го може(във всяка роля). Нека зрителят да гледа и прецени,съобразно вкусът си!
Поправете ме ако греша, но май преди да тръгне, сериалът нямаше кой знае колко фенове в България (всички искаха Kara Sevda, а не него), а чак в последствие, след като се загледахте в „Кьосем” в праймтайма на БТВ, разбрахте, че ви допада, така ли?
Никой не се заяжда, просто ми е интересно как сформирахте мнението си-преди или след като тръгна у нас?
До 17 коментар: Не не съм влюбен в Есра твърде стара е за мен! И като не харесваш сериала от къде знаеш кои актьори участват?! :D До 18 коментар:Админе , админе толкова си - тъп че няма накъде повече!!! Глупостите ги ръсиш ти!
Бях напълно сигурен, че Кьосем ще постигне огромен успех в България - и не веднъж го казвах тук!!! Вече съм сигурен, че и у нас ще видим втория сезон с неповторимата Нургюл, която наистина показва 100-процентова владетелка!!! Уважавам, и то много, труда на автора, още повече, че е безвъзмезден - НО смятам за непрофесионално и много субективно да налага личната си неприязън към ВВ-Кьосем, като масово явление.Няма как да обясняваш провала на едни сериали, завършващи с по пет-шест епизода, че били уникални, ама видите ли нямали силни продуценти като на Кьосем. Ако не си силен и добър играч, какво правиш на пазара. Колко от тези сериали се продават из цял свят, както е с Кьосем ??? И друго - казвате, че рейтинг от около 2% е провал. А защо не кажете колко души стоят зад тези два процента в 86-милионна Турция !!! Занимавам се с визуални изкуства - и съм категоричен - костюми, сценография, саундтрак, каст, осветление... и всичко в Кьосем е на възможно най-доброто ниво!!! И това МНОГО ВИДНО се оценява от европейската публика /за турската не гарантирам/. И не е вярно, че в България няма конкуренция този сериал. Всеки може да гледа, та дори и да връща с часове, другите. Видяхме "успеха" на прехваления "Моят живот". 90% от българите гледат цифрова телевизия, така че какъвто е достъпът до БТВ, такъв е и до Диема Фемили, например. Двете прогари се намират през 4-5 позиция в тв менюто. И още нещо - мегахитът - и в Турция, и у нас - Твоят мой живот. Наистина успешен продукт. Сагата обаче завърши с неплатени хонорари и фалит на продуцентите. До колкото знам ТИМС продължават с нови проекти, при това с пълна пара...тъкмо благодарение на Кьосем. Нали не мислите, че дадена телевизия сключва договор, без огромна комисия от експерти да гледа под лупа продукцията ?! Благодаря Ви за вниманието. С радост Ви чета и научавам новини от Вас. Дано разбирате, че не търся заяждане или целя лош тон. Просто смятам, че не може с лека рака да се заплюва такъв продукт, като Кьосем. Хубав ден!
Какви ги дрънкаш?„Моят живот” има огромен успех у нас? Не съм чул някой да не го харесва за разлика от „Кьосем”!!! Гледаемостта му за късния праймтайм си е отлична! И не го сравнявай с БОЗАТА „Кьосем”, защото нито харесвам селянката Берен, нито ме интересуват декори и костюми, да не сме в театъра?! Ако СЮЖЕТЪТ му струваше, щеше да стане хит в Турция, дадоха му толкова много шансове. Админът е прав, че за успеха по света най-голяма роля играе пробивността на продуцента, защото общо взето няма неуспешен турски сериал по света, дори и най-негледаемите-стига да е бил продаден и пласиран.
Тодоре, ако продължаваш в същия дух, ще ти изтрия коментарите като стой та гледай! Май не си прочел правилата за писане на коментари в блога, ако въобще има с какво да ги разбереш. Съмнявам се, ама все пак ги погледни и си прави сметка занапред, защото не си си у вас, за да се правиш на интересен и ако искаш да пишеш тук, ще се съобразяваш! На други места отдавна да ти бяха изтрили наглите коментари, но аз ти давам последен шанс!
Леки и успешни дни ЗА ТЕБ НЯМА!!!
До останалите - напълно нормално и естествено е след като "Кьосем" се прави от създателите на "ВВ", да бъде качествено заснет, с прекрасна музика, костюми, сетове, визуални ефекти и т. н. Но има едно голямо "но": истината е, че продуцентите му очакваха огромен успех заради успеха на неговия предшественик и лично според мен именно заради това си позволиха да се отпуснат относно сценария, който доста куца в много аспекти. Да не говорим, че сякаш гледаме един и същ сериал с едни и същи герои, но различни актьори. Веднага давам пример - Дженнет хатун е копие на Нигяр калфа, Бюлбюл ага е копие на Сюмбюл ага, даже имената им се римуват :D Анастасия (впоследствие Кьосем) е копие на Александра (впоследствие Хюррем), Сафие султан е копие на Валиде султан... С всичко това искам да кажа, че е просто очеизвадно, че за успеха на "Кьосем" се е разчитало на успеха на "ВВ", просто е много близко до логиката и се вижда от пръв поглед. Еднакви сюжетни линии, еднакви герои, началото дори беше еднакво - с отвличане на наложница за султана, с възкачването на султана на трона след смъртта на досегашния и т. н. Какво повече да кажа? И ако си мислите, че снимачният процес на "Кьосем" е минал по ноти и в мир и спокойствие, грешите. В "Турските актьори 24/7" неведнъж сме писали за напрежението на сета, за неизплатените и забавени хонорари на актьорите, заради които те напускаха и т. н. В този сериал всичко се правеше с една единствена цел - рейтинг. Първо, че вкараха Берен Саат доста по-рано от предвиденото и изритаха Анастасия Тсилимпио, второ, че вкараха още десетки известни лица и си направиха реклама на гърба на Кенан Имирзалъоулу и Енгин Акюрек със слуховете, които разпространиха, че ще се включат в сериала. Както всички помним, StarTV дори се отказа от излъчването на втори сезон. Кой знае колко са платили на FOX от TIMS, за да го доизлъчи на фотосинтеза. Но не виня никого - българският зрител не е виновен, че няма база за сравнение и гледа това, което му се натрапва насила. Щеше да бъде много интересно ако БТВ бе излъчила първо "ВВ" и след това "Кьосем", дали щеше да постигне успех. Не мисля, защото зрителите веднага щяха да различат, че копието е доста несполучливо. И е абсурдно да се сравнява "ВВ" с "Кьосем", първият е на светлинни години от втория.
И друго, само да отбележа - през лятото на 2012-а, когато се излъчваше "Времето лети", той отчиташе по-висок рейтинг от "Кьосем" сега. И както помним, бе прекъснат. Това, че е на първо място, не означава нищо. И "Времето лети" навремето беше и то с по-висок рейтинг, но го спряха. А и неслучайно БТВ пусна "Кьосем" през лятото. Надали щеше да рискува, пускайки го през есента. Просто "Кьосем" наистина няма конкуренция в своя часови пояс и затова е първи. Но цифрите му хич не са високи.
И докато продължаваме да водим безсмислени спорове за безсмислената ни и умряла българска телевизия, по-добре да се насочим към интернет, където всеки може да гледа това, което поиска и когато поиска. Както за стотен път казвам! :)
Евала, админе! Междувременно и аз се преориентирах към интернет. Добре, че е vk.com, където човек може да гледа, каквото душа му поиска без ограничения! Препоръчвам го на всеки, който владее руски!
Аз мисля,че най-гледаната телевизия е Нова и изследванията на ГАРБ са дълбоко манипулирани,но няма да се заяждам с админа,както го правят другите!Очаквам само да покажете и данните на Нилсен(не че и те са особено меродавни)!
Прекалената реклама на турски сериали ги прави негледаеми, отблъсква зрителите и предизвиква повръщане...
Публикуване на коментар